Mattias till VM och förkylning på G.

Ja igår så presenterades ju Sveriges trupp till VM i Finland i december och Mattias var inte helt oväntat med. Det blir hans andra VM och jag är så stolt över honom! Kan inte ens föreställa mig själv hur nöjd jag skulle känna mig om jag fick dra på mig en blågul tröja. Inte så många som lyckas bli så bra på sin sport att man får göra det :) Jag hade inte en aning om vem innebandyspelaren ”Walle” var när vi träffades första gången, men sedan jag lärt känna honom och fått se honom spela så tycker jag bara att han utvecklas och blir bättre hela tiden. Så STORT GRATTIS även från mig, du förtjänar verkligen detta.

 

Han passar bra i färgerna dessutom ;)

 


Jag själv funderar på om jag inte håller på att bli förkyld. Har åtminstone varit NEDkyld sedan dagens promenad. Vet inte vart jag fick nollgradigt ifrån? Hoppas att det känns bättre imorgon bitti. Längtar nästan till att stiga upp imorgon. Tänkte nämligen ha en riktig mysmorgon med mig själv. Risgrynsgröt och julmusik :D Vill ha jul nu, nu nu!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback