Lill-ljugarn.

Mmm. Blev inga timmar i gymmet direkt! Efter att ha varit nära att somna under avslappningen i slutet av yogan kändes löpbandet inte så lockande. Man kan kalla det dålig självdisciplin, men man kan också kalla det för att "lyssna på kroppen" och vara snäll mot sig själv. Tycker det var strongt av mig att ens ta mig dit. Somnade inte förrän vid två tiden inatt, och drömde till och med att de ringde från USM och sa att passet var inställt så jag kunde ta sovmorgon. Hur laddad är man då? :P

Tycker ändå att jag förtjänar att ta helg nu! TVÅ lediga dagar, sedan har jag åter en 8 dagars arbetsvecka framför mig. Så, ja. Passa på att njuta är väl vad jag bör göra :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback