Kära läsare.

Ni kan förbereda er på några tuffa veckor framöver. Hur mycket jag än skulle vilja, så kommer jag inte att vara den gladaste tjejen. Det är slut mellan mig och Mattias. Bella har mist sin Edward. Känns inte så kul att vakna upp ledig på en lördag och veta att det kommer bli den värsta dagen i mitt liv. Vart jag än är, vad jag än gör. Mattias var min värld. Jag ville vara hans för alltid. Framtiden som jag drömt om och föreställt mig finns inte längre framför mig. För första gången på nästan två år måste jag nu försöka tänka på mig själv i första hand. Where to go? What to do?

Känner mig bara helt tom. Kan inte fatta att det här händer. :(

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Det går över. det ordnar sig! känns som att allt faller samman och inget känns värt att leva för! Men det går över. det gör det! jag lovar dig! Hitta på saker. sitt inte ensam hemma. träffa folk. träna och unna dig saker! den första tiden kommer att bli jobbig men det blir bra tillslut!

Postat av: AManda

GUMMSAN! Du ska veta att jag tänker på dig. Bara att ringa ifall du vill prata! Vi kanske kan ta en fika eller nåt till veckan :)

Postat av: Malin

Jag vet vad du går igenom, det är tufft och det känns hemskt men nånstans måste man tro på att man tar lärdom av det och blir starkare. Livet ska inte vara lätt, utan såna händelser där man känner att livet är pest lär man sig heller inte att uppskatta det när det är fint. Du har en underbar familj och härliga vänner, och du behöver inte en kille för att komplettera dig - du är redan komplett! "Det absolut viktigaste en människa måste göra för att må bra är att tänka positivt, för vi blir det vi tänker att vi är". Tänker på dig. Kram! =)

Postat av: Johanna

Hej Josefine! Ville bara skicka en liten kram till dig, tittar fortfarande in här på din blogg då och då! Vad jättetråkigt att höra om dig och Mattias. Att göra slut är ju världens jobbigaste, men som någon sa så blir det ju bra till slut, även om det inte känns så. Ta hand om dig!



Kram Johanna

Postat av: Sophia

Bara höra av dig när du vill! Du är starkare än vad du tror o kommer gå stark ur detta till slut... Tungt att tänka nu men jag vet att du kommer klara det o se tillbaka på detta som en starkare tjej som vet exakt vart du är på väg!



Kram!

Postat av: Emma G

Älskade älskade vän! Alla vi finns för dej! Du kommer hitta dej en ny prins. Tiden läker alla sår, och medans såren läker tar vi hand om dej!!!! Många många styrke kramar!!! PUSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback