Håll utkik åt mig!

Jag efterlyser denna:


Börjar bli trött på havregrynsgröt och vill prova denna. Men hittar ingenstans! Någon som vet, hört, tror?

Jag håller allvarligt på att frysa ihjäl. Har knappa 20 grader i lägenheten, inte är väl det överdrivet kallt? I natt sov jag i: t-shirt, tjock stickad tröja, mjukisbyxor, ullsockar och HALSDUK. Samt täcke och filt. Vaknade inte en enda gång och tyckte det var varmt. Hur sjukt?

Har precis vilat lite på soffan och försökt lösa allt strul som uppstått i och med den borttappade börsen. Har dessutom tagit på mig att jobba ännu ett pass idag, så blir att jobba stängning också. Dessförrinnan blir det gym i alla fall. Hoppas kunna få upp värmen lite där!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Den skulle kunna finnas i en lite butik som ligger granne med Bubblan Väst på stan. Dom har en massa eko, nyckelhålsmärkta (osv) råvaror.

Postat av: J

Tack för tipset!! Jag ska utforska saken så fort jag får tid :) Tycker bara att det är märkligt att den inte ens finns på Maxi/Coop. Jag måste nog tipsa dem..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback