Full fart!

Ja, jag gillar inte lugna stunder för tillfället. Var idag ledig efter åtta arbetsdagar på raken, vilket jag firade med att storstäda lägenheten, tvätta allt som möjligtvis kunde behövas tvättas, fika med M på Göteborg, handla nödvändiga saker till hemmet, samt köra dubbla pass på USM. Gillar verkligen att jag kommit igång ordentligt med träningen. Verkligen älskar alla pass på USM. Okej, kanske inte spinning... Men allt annat! Är bara löjligt rädd för att åka på en förkylning nu, vilket säkert skulle hända om jag bara stannade till och slappnade av. Så, jag får helt enkelt köra vidare i samma tempo i helgen när jag får långledigt!

 

Förstår faktiskt inte att jag inte är tröttare efter den gångna helgen. Öppning båda dagarna på Sibylla, jobb med laget på lördagkväll, direkt vidare därifrån till en avskedsfest/utgång för Amy som igår flyttade hem till USA (sucks), innebandytittande på söndagen efter jobbet och dessutom eget innebandyspelande på det! Kanske hjälpte den där extratimmen man fick när klockan ställdes tillbaka natten mot söndagen :)

 

 

Amy, Sophia och jag på Rex. Sophia, en av mina bästa vänner/storasystrar nere i Schweiz som jag saknat ordentligt. Hon var hemma på besök i helgen, för att hälsa på och för att säga hejdå till sin bästa vän som alltså flyttat hem till USA nu. Vi kommer alla att sakna dig Amy!

 

Sedan till helgens nästa stora händelse. Min och Umedalens debut i Sunday League. Eller IBF Dalen/vit som vi i detta sammanhang kallar oss. Det var sjukt nervöst innan. Och lite kaos. Själva spelet sen var sjukt kul, sjukt svårt och sjukt jobbigt! Måste själv säga att jag är lite besviken på min egen insats – tycker att jag kunde haft liiite bättre bollkontroll. Men laginsatsen ska ha beröm! Det blev förlust med 4-1 mot Umeå City, men vi var faktiskt bra mycket bättre än vad vi själva hade förväntat oss. Synd bara att ingen i laget riktigt kan skjuta, annars hade vi utan tvekan vunnit. Mattias sa att vi är ett lag med potential – och han om någon kan ju innebandy! :) Nästa match är på söndag mot Dalen svart, då vinner vi!

 

Bästa gänget :)

 



overnout.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linn

men du spelar ju med emelie åström :) hon är en "gammal" klasskompis till mig, kul!

Postat av: Storasyster

Saknar dig också här nere, din ungdomliga energi ;) Nej men verkligen o jag är glad att jag fick chansen att träfa dig i helgen. Mysigt med frukost :) Och ta hand om dig, ibland behöver man en paus även fast man bara vill skjuta saker framför sig... Det kommer ikapp o det gör även en förkylning så som sagt, ta hand om dig!



Jätteglad att du följde med i helgen o sorry för mina tårar, såg att du blev orolig. Men det är ok, rann bara över... Vi ses snart igen, hemma vid jul och då får vi ta en ny frukost o då bjuder jag!



Kram kram o kör över Dalen svart ;)

Postat av: Jag igen

Glömde säga att jag gillar denna bild skarpt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback