Vita kläder = engångskläder

Jag har hört att många tappar aptiten när de är sjuka.. Händer aldrig mig :P Sjukt tråkigt att se TV utan att knapra på något.

Förresten börjar jag bli riktigt less på mig själv att jag alltid ska spilla. Hur gammal är jag, 5? Kan inte ha vita kläder längre. Köpte ett nytt, helt vanligt vitt linne när vi var i Zürich förra helgen. I onsdags när vi grillade skulle jag öppna förpackningen med kött, slutade med att jag hade fyra fläckar marinad på bröstet. Inte gick de bort i tvätten inte!

Någon annan som har samma problem?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Haha ja, det där känner jag verkligen igen!



Har för tillfället en vinfläck på ett vitt linne som inte vill gå bort. Tycker att jag provat allt. Nu, efter tre tvättar och det sista med en skvätt superdupertvättmedel från hotellet är det nästan borta... :) Trägen vinner.

Postat av: Cornelia

Haha Josse! Jag är precis likadan.. Min "specialare" är choklad skulle jag tro. Jag har alltid choklad någostans i ansiktet eller på tröjan när jag ätit det!!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback