För första gången på en hel vecka....

Så har idag:

1. Solen lyst i Schweiz.
2. Josefine promenerat/rört sig längre än ca 1 km.

Ja, den här veckan har spenderats i stillhet och mestadels inomhus. Min förkylning bröt ut ordentligt i början på veckan, och jag har sedan dess gjort allt för att bli av med den fort som bara den. Här ändå med nöd och näppe orkat pallrat mig till jobbet varje dag, krävs mer än en förkylning för att jag ska bli helt sängliggandes. Men efter jobbet har det i princip bara blivit middag och sedan har jag sovit tills det blivit ny dag och dags att åka till jobbet igen :P

Nu känns det mycket bättre, även om jag får puls av ingenting. Den här helgen har jag som varken planerat eller brytt mig så mycket om, vill bara att den ska vara förbi så jag får åka till Sverige nån gång! :D Har egentligen match ikväll, vilken egentligen också skulle varit min sista, men efter att igår ha upptäckt att jag förmodligen kan spela de sista två, så orkade jag inte ens åka och kolla på denna.

Mattias har varit borta hela dagen, på nån slags innebandy-cup där alla Wiler-medlemmar skulle samlas och dela lag (spela med blandade lag alltså). Förhoppningsvis kommer han hem så småningom. Då ska vi åka förbi hos Sophia en sväng som har sin bror på besök. :)

Har mycket framför mig nu och planerna ändras från en dag till en annan, allt eftersom nya saker dyker upp. Men klart är i alla fall att jag åker till Sverige--> Umeå--> Vindeln--> Storsandsjön i veckan. Kommer hem precis lagom till Alices 1-årsdag på tisdag, sjukt vad tiden går fort :)


Söt-Alice fick visst tag på Oboy-burken en dag.. :)

Får se om jag hinner uppdatera något mer imorgon, lär ha fullt upp med att packa... Annars hörs/ses vi!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback