Fortsatt magmysterium, men bra sportdag idag :)

Less. Känner mig glad och positiv nästan jämt numera. Jag trivs med livet här i Schweiz. Men hur var det nu igen... Jo - är magen glad, så är människan glad. Och min mage är fan aldrig glad. Det var EN dag i februari då jag mådde riktigt bra. Det var en söndag. Minns att jag steg upp relativt tidigt och for till gymmet. Kom hem och duschade och så, och allt kändes bara så jäkla bra. Inte uppsvälld som en ballong, inga smärtor, bara en normal och go mage. Sken som en solstråle och sa till en nyvaken Mattias att "åh, min mage mår så bra idag, jag är så glad!". Det var EN dag. Senaste två veckorna har jag varit tvungen att avbryta två träningar just p.g.a magont. Inte gluten, inte laktos. Hur länge ska jag behöva ha det så här? Och när ska någon komma på vad problemet är? LESS.

Bra dag i övrigt. Wiler-Tigers 7-1 :) Manchester United-Milan 4-0 :)

Förresten, ser det här badet lite lockande ut kanske?!



Godnatt!



Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Jaa, det ser sjukt lockande ut! Ska vi åka dit? :)

Grattis till både Wiler och United, synd att ni inte kan glädjas åt båda tillsammans :)

Det där med magproblem känner jag igen, jag vet dock orsaken till mitt och det underlättar ju lite, men jag förstår dig verkligen, inget roligt att ha ont i magen. Hoppas du får mer än EN glad magdag, det är du sannerligen värd!

Sköt om dig, vi hörs snart.

Kram kram

Postat av: Johanna

Fy fasiken, jag förstår dig precis, har ju typ samma problem fast ryggont. Är också enormt less på att ha ont!! krya på dig.

Jag hör av mig igen ang dejt i veckan (nästa v alltså), det var ett bra förslag och vi är gärna på!



kram kram

Postat av: kemi

gravid är vad du är, haha!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback