Solen skiner himlen är blå, vad det är skönt att leeva då.

Ja, himlen är rätt grå men annars är det en fin dag idag! Solen skiner och det har faktiskt inte hänt så överdrivet många dagar sedan november ungefär. Idag skulle man varit i backen igen alltså, men inte den här gången heller. På måndag kanske det blir av! :) Idag ska vi åka till Westside dit vi också funderat på att åka så många gånger. Köpcentret i Bern som har ja, allt. Det blir att kolla i lite affärer, kanske se bio också - har inte bestämt så mycket. Dags för någon att stiga upp i alla fall tycker jag så vi kan åka!

Tog tag i mig själv och kämpade lite till med matten efter inlägget igår. Gjorde en diagnos. Kändes bra, tyckte det var lätt! fick 1 RÄTT av 3. Känns bra att jag pratade med Linda senare som hållit på med kursen själv.. Kapitlet jag håller på med nu är ju egentligen bara repetition från B-kursen. Hur ska det gå sen om det här känns hopplöst?

Hejdå.



Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

På måndag blir det garanterat skidor. Vi är grymt sugna!

Hoppas ni hittade något shoppingbart idag, om ni kom iväg dvs..kom han upp ur sängen till slut? :)

Härligt å höra att matten har släppt, alltid segt och tungt i början, nu kommer det bara att gå bättre!

Hörs snart.

Kram kram

Postat av: Johanna

Absolut, blir många möjliga skiddagar. Let´s sikta på måndag som vi sa! Får hoppas att vädret ser lovande ut, och annars tar vi det en annan dag snart.

Kram Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback