Sådär ja.

Då har man precis klarat dagens andra matte-diagnos. Klarade den på 3:e försöket och diagnosen innehöll 4 frågor. Haha. Får se vad omdömet blir på den! Men ska sägas att jag klarade 3 av 4 frågor på första försöket, galant. Men sedan körde jag fast totalt. Hur mycket jag än försökte förstå så gick det bara inte. Hur kan de förklara i en bok utan att riktigt förklara? Nu fortsätter jag inte med matten förrän jag fått det förklarat för mig!

Ska istället gå och handla. Planerar att baka bröd ikväll :) Lite gym måste det väl bli också. Annars bara lugnt.

Sjukt taggad på att åka skidor nu, men blev tyvärr inställt idag också p.g.a dåligt väder. Kanske onsdag, annars blir det till helgen då Mattias är ledig. Gärna både och! :)


Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Haha, fantastisk bild!



Hoppas det blir gött för er på onsdag om ni åker.! Och att väderutsikterna ändrar sig från mulet till smällsol :)

Postat av: Lisa

Ser ut att vara lite väl grönt när den där bilden togs, antar att ni idag har samma väder som i Zurich... SNÖÖÖÖÖ! Jag som hoppades på våren.... Kör hårt med matten, jag skriver lite mer på fejjan till dig. Kram

Postat av: Johanna

Hej igen! Du, ang lördag så sa Sofia nu att vi kan komma till henne och Andreas innan och käka lite och förfesta. Tänkte bara kolla med dig: vet du om man behöver biljetter eller nåt till den där expo-klubben? det är väl bara att gå dit? eller?

Postat av: Josse

haha så himla härlig bild ! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback