Helt slut.

Jag trivs med livet just nu! Sovmorgon, lite matteplugg, nån promenad. Laga lite mat, träna hårt. Se en serie. Särskilt härligt är det när det som igår var strålande sol och 7 plusgrader ute. Matten och snart också tyskan fyller upp dagarna rätt bra, känner mig inte det minsta uttråkad. Tänk bara om man kunde leva så här och få in en lön på kontot också. :P Måste ju faktiskt jobba... Vill ju faktiskt jobba! Inget nytt på den fronten dock, har inte sökt något mera i veckan heller. Imorgon ska jag tillbaka och jobba på Litec igen, men det är bara ett inhopp för Mattias som tydligen har viktigare för sig.

Jobbigaste träningen någonsin ikväll! SEHR ANSTRENGEND! Men det är bra, ju jobbigare det är desto nöjdare känner man sig efteråt :) Träning nu även ons, tor och fre - imorgon ett corepass samt "fit-boxning-nånting". Min mage har längtat länge efter core nu, så det ska bli kul.


Trött är jag nu, men det är tisdag, klockan är efter 23 - alltså har det kommit upp nya avsnitt av PH på webben! Blir  ett eller två, sedan säger jag godnatt. :)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: :P

PH - är det det senaste att säga eller? väldigt poppis på "FB" att skriva så iaf :P

Postat av: Johanna

Jag var så "helt slut" i morse att jag stängde av två (!) alarm i sömnen (stängde av helt, så att det inte kom nån snooze ens) och försov mig till jobbet. Den gör man inte varje dag! :)

Postat av: Johanna

Dagen har varit bra man blir ju alltid lite förvirrad när man försovit sig :) David körde mig och jag var där 30 minuter efter att jag skulle (7 istället för 6.30, crazy tidigt :)) så det var ingen skada skedd. Chefen skrattade åt mig i all välmening, ungefär på samma sätt som när jag en gång låste in mig på toan på jobbet. Haha. Sov tre timmar när jag kom hem från jobbet istället, tror jag behövde det..



Nu sitter jag och surar för att sverige förlorade sin andra match i handbolls-em. GRR.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback