Duktig!

Puh! Nu har jag precis kommit hem efter cirka 2 timmars jobbsökande. Har mest gått runt och sökt på olika restauranger i Zuchwil, ett samhälle som ligger intill Derendingen där vi bor. Fick många negativa svar, men har fått lämna ifrån mig några CV:n i alla fall, så det är bara att hoppas att någon hör av sig :)

Nu ska jag starta upp Matte C kursen som jag egentligen skulle påbörjat redan igår. Får se hur pass hjärndöd man hunnit bli på två år ifrån skolan :P Trodde att den skulle pågå hela våren också, men tydligen ska jag vara klar redan den 14/2 - och då läser jag inte ens på halvfart?!

Fotbollsträning ikväll?

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Konstigt med matten. Då jag läste höll den på från nyår till maj, 25% fart.

Postat av: Johannal

Lycka till, hoppas du får napp nånstans! =) Ses på lördag om inte förr.



Kram J.

Postat av: Sophia

Du verkar ha fått napp direkt :) Håller tummarna för dig, rikt folk är alltid bra att ha i närheten ;) Hörs i veckan/helgen, svensk afton var länge sen nu :) P & K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback