Just another tuesday.

Idag har bara varit en av alla de dagar som bara flyter förbi utan att sätta några som helst spår i minnet. Steg upp 11. Åt frukost samtidigt som jag såg ett avsnitt Entourage. Gick en timmes promenad, handlade. Räknade ett avsnitt i matteboken och klarade diagnosen galant. Pratade med Rebekka - det kan ha varit dagens bästa :) Tvättade och dolade på litegrann. Lagade middag. Efter den gjorde jag och M en kraftansträngning och satte upp vår hatthylla igen som FÖLL ner från väggen för ett tag sedan när den tyckte att det blev för tungt. Himla hus! Kaffe på det och sen träning i K-berg till 22.

Imorgon blir en desto roligare dag! Ska kanske (mest troligt) följa med Sophia och Lena till Bern en sväng under dagen och antingen luncha eller ta en fika på Starbucks (tror att Cissi ska sällskapa också). Alltid trevligt att umgås och prata lite om allt möjligt. Sen är det ju aldrig fel med Starbucks heller ;)

Imorgon drar även slutspelet igång för Mattias och Wiler-Ersigen. Så, första kvartsfinalmatchen mot Grünenmatt hemma i Kirchberg imorgon kväll. Trogen innebandyfruga som jag blivit så finns jag självklart på läktaren och hejar, ska bli sjukt kul! Alltid sån härlig stämning på läktaren och den grymma atmosfären lär ju bara stiga till en ännu bättre och högljudd nivå nu. Ja, jag känner mig fan riktigt laddad! ;P

Nu ska vi se nyaste One three hill, så hejdå! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

VET att även Linda ska sällskapa :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback