Alla Hjärtans Dag :)

Jag hade verkligen tänkt blogga ikväll. Satte mig vid datorn för en och en halv timme sedan för att börja, fastnade på facebook-chaten och här sitter jag nu med tunga ögonlock och redo för sängen. Har ju massor att skriva om! Helgen som varit med jobb och innebandytittande. Alla hjärtansdag, som jag och min kärlek kommer fira ordentligt på tisdag istället genom att åka till Milano :D OS som har börjat. Osv osv. Får ta mig tid att berätta mer imorgon kväll istället.

Imorgon:
Jobb 10.30-17.30.
Träning, gym.
Baka semlor.
Räkna matte?
M.M.

Nu: Sova.

Hoppas alla haft en mysig dag med sin älskade!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback