Alanya 2008 - jag föreslår att vi gör om den resan!

Det var hyfsat kallt när vi förväntansfulla var på väg ut till flyget i Umeå. Josse var bäst på att hålla masken ;)

Framme i värmen och Alanya. Lyckan när vi insåg att vi blivit grannar på hotellet! :P


Vet inte om man kan kalla detta havsutsikt men? :P


Amanda var snabbast att få färg. Det är orättvist det där!

Turkarna kallade oss "spice girls" - ganska passande. "Pax å va sporty-spice" ;)

"Äääh, ge mig kameran då..." :)

Jag och Linda, helt sjukt vad jag saknar den här tiden. Vi var som inga andra. Och jag fick hela veckan förklara mig för alla att mitt blåöga faktiskt hade orsakats av en fotboll - inte av en pojkvän.

Fräsch.

Sista kvällen var perfekt. Middag med alla svenskar, och CL-final (med United som vinnare) på storbild :)


Extra kul var det ju att Rebekka fann kärleken där nere! Det klickade direkt med Robin och vi alla får väl vara glada för hennes skull att kärleken håller/höll bättre än solbrännan ;) Men lite synd är det ju att han skulle vara ifrån Sundsvall. Nu när jag ska tillbaka till Umeå i höst skulle det inte göra något om du flyttade dit också Bre ;)

Det får räcka. Men vilka härliga minnen som kommer fram genom att se dessa bilder m.fl. Hjälper lite åt PMS:en... :P Nu blir det godnatt! Stor godnattkram till er alla.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bre

åh va jag saknar gymnasietiden,

vi hade så otroligt roligt!

En resa tillsammans tycker jag vi ska satsa på :)

saknar dig!!

Postat av: Johanna

hahaha, älskar bilden på snubben ligger i fosterställning med neddragna badbrallor. Snyggt liksom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback