Piggare än väntat.

Trodde jag skulle vara dödare idag faktiskt. Antingen har jag blivit stålkvinnan själv, eller så minns jag bara inte hur det kändes att vara riktigt pigg. Vaknade till och med före väckarklockan imorse, helt sjukt. Tycker att jag borde haft bra många fler timmar än så att sova igen. Har jobbat 10-17 och efter det kilade jag direkt över till USM. Körde step bas med Sofia Å som kanske är den bästa instruktören jag vet. Kroppen känns också oväntat bra efter gårdagen, förutom en stortå som seriöst kan vara bruten. Kvällen sedan har jag spenderat sittandes på Café Station med Malin och Amanda. Inte ofta vi hänger bara vi tre, men det var himla trevligt. Blev mycket prat om plugg och framtid. Dags att ta tag i snart kanske?

Jag känner dock ingen större stress. Fick idag ett positivt samtal som gav mig lite hopp. Ända sedan det tog slut mellan mig och M har jag inte haft panik bara över det - har också konstant funderat: Vad gör jag nu? Vad händer efter nyår? What to do, where to go? Ena dagen har jag bara velat dra härifrån, till Norge eller London. Andra dagen har jag velat stanna kvar. Blir det som det nu verkar och som jag hoppas + att allting löser sig rent praktiskt på ett smidigt sätt, så behöver jag nog inte fundera så mycket mer på vart jag ska ta vägen efter nyår :)

Imorgon är jag ledig på förmiddagen, vilket känns både bra och välbehövligt. Har precis påbörjat en att-göra-lista som visst bara växer och växer. Det är inte bara julklappar som ska fixas nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback