En vecka före jul.

Gjorde min bästa träning på länge ikväll. Fanns både ork och motivation - och det på en fredagkväll, hurra! :) Kan bero på att:

1. Jag var inte bakis.
2. Jag hade sovit mer än fyra timmar natten innan.
3. Jag kom inte direkt från ett tungt pass på USM.

Kanske måste inse att kroppen inte kan prestera i vilket skick som helst.

Tog med mig en 50-lapp till träningen för att stanna till och spendera den på ICA på vägen hem. Planen var att lägga varenda liten krona på karra. Tyckte att jag förtjänat det. Vad tror ni jag kom hem med?
Jo, en vörtlimpa. Med russin i. Den var väl god den med men..

Har ändå unnat mig lite gott ikväll. Sitter faktiskt ensam hemma just nu. Känns skönt. Känns framför allt positivt att jag kan njuta av det och inte bara få panik över lite ensam-tid. Fall framåt!
Har kikat lite utbildningar..och fortsatt kolla klänningar. Think I´ve found the one! :)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback