Fotboll!

Sitter som bäst och försöker varva ned och tröttna till efter kvällens fotbollsträning. Riktigt kul att vi är igång igen, även om jag ännu kanske inte känner något jättesug efter fotboll. Fortfarande skoj med pass på USM och annat kul som t.ex. innebandy på söndagskvällarna. Däremot skoj med fotbollen nu eftersom vi är så ovanligt många på träningarna (runt 20 pers) och får lira inne på nolia. Längtar verkligen till intersport-cup som brukar spelas där i januari eller så! Sex av tjejerna i laget drar söderöver i helgen för att spela student-SM i futsal, jag måste se till att börja plugga till nästa år så jag också får hänga med! :)

Nu måste jag ta mig i säng om jag ska ta mig upp. Börjar redan 06:00 imorgon, har dock valt det själv eftersom jag tänkte åka ut till Vindeln på eftermiddagen för att äta jultallrik tillsammans med familjen och delar av släkten. Ska bli jättemysigt! :)




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback