Bra text...

You have to take the good with

the bad, smile when you´re sad,

love what you´ve got and

remember what you had…

Always forgive but never forget,

learn from your mistakes but

never regret, people change,

things go wrong, just remember,

life goes on.

 

 


 

Kanske rent utav skulle tatuera in allt någonstans på kroppen för att komma ihåg det. Fast på ett annat språk. Och med rätt liten text. Göra typ en Megan Fox.


 

Nu är jag kanske inget att jämföra med Megan Fox men tatueringen är riktigt snygg. Blir ju bara mer och mer sugen! I natt drömde jag dock att jag tatuerade in en fet smile-gubbe....på högerhanden. Den såg ut ungefär såhär:

 

Jag vet inte, vilken tror ni skulle bli bäst? Haha. Skulle verkligen vilja veta vad ens drömmar betyder ibland...

 

 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Bra text. Precis så är det. Älskar dig gumman!/ MaPa.

Postat av: Mamma

Bra text. Precis så är det. Älskar dig gumman!/ MaPa.

Postat av: Pappa

Tatuera in vad Du vill bara di inte gör som vissa andra "dumnötter" med nån jävla Djurgårdslogga!!

Postat av: Linda

Jag röstar på texten, inte den feta gubben :)

Kör på säger jag!



Hoppas du mår bra och att du får en grym helg!

Kram kram

Postat av: Pappa

Always look at the bright side of life! Där är hemligheten!

Postat av: Pappa

Always look at the bright side of life! Där är hemligheten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback