Tjejhelg i Zürich

Vet inte varför jag gör detta riktigt, är så fruktansvärt trött just nu.. Men av någon anledning så väljer jag att prioritera bloggen och för en gångs skull hålla löftet och skriva nära jag sagt att jag ska göra det. Måste ändå vänta på att diskmaskinen (som lever om) ska diska färdigt, varför jag nu var tvungen att starta den också den här tiden på dygnet?

Imorgon är det uppstigning kl. 07:00 som gäller. Jobb 08-15. Vid 17-tiden blir jag sedan upphämtad av Linda och Cissi. Tillsammans åker vi till Zürich där vi tänkte checka in på hotell Nilsson/Bodén ett par nätter :) Största anledningen till att vi åker till Zürich i helgen är en 4-nationsturnering i innebandy som ska spelas på/i stora tågstationen i Zürich. Länderna som möts är: Schweiz, Sverige, Finland och Tjeckien. Min Mattias & Lindas Daniel i det svenska laget, och Cissis Mark i det schweiziska.

Imorgon kväll blir det till att börja med lite middag, och sedan bara lugnt och umgås hoppas jag - jag kommer vara trött. Lördag blir det förhoppningsvis lite shopping under dagen för att sedan se Schweiz-Sverige kl 17:30. Vid det här laget tror jag även att Sophia ska ha anslutit sig till vårt sällskap :) Efter matchen har vi inget bestämt mer än middag, men det kan bli en utgång (den första ordentliga för mig i Zürich!).

Söndag spelar Sverige mot Finland klockan 11, vilken vi också ska se.. Sedan rullar vi nog hemåt igen. Ska i alla fall bli huur kul som helst ! Nu är diskmaskinen klar, så även jag. Nattinatt och trevlig helg!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Hej! Ha det så skoj i helgen, vi ses på matchen!! =) Blir nog spännande får man hoppas. Ska bli skoj att se M utan allt skägg, var ett tag sen..haha. Fast det är ju snajdigt med skägg förstås, gillart.



Får se om vi får till vår lilla dejt alla fyra i nästa vecka, vi har besök i helgen men sen så! Är ju helt SJUKT vad fort tiden gått dock, bara en vecka kvar tills vi drar! När åker ni?



Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback