Svett´n ba rinn

Ja, jag har sjåat på rätt bra här hemma sedan jag kom hem från jobbet. Diskat och torkat, tvättat och dammat. Det syntes att det varit guldfirande här i huset! Ska ju bort i helgen också och vill gärna komma hem till en städad lägenhet på söndag inför...födelsedan! :)

Och ute är det rena sommaren. Schweziarna kallar det för vår, för mig är det sommar. Tror jag hann bli lite rosa på armarna när jag i t-shirt promenerade fram och tillbakas till coop i eftermiddags.

Ska nu som snabbast packa en väska och byta om till träningskläder. Träning klockan 19, sedan ut och äta med laget :) Ska försöka hinna skriva lite om den roliga helg jag har framför mig när jag kommer hem sedan.

Mamma och pappa är de bästa jag har, så är det bara. Ibland går det inte tacka dem nog för att de alltid finns där och ställer upp. Mycket kärlek!

Ha en trevlig kväll så länge, kramis.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Therese Ermesjö

Hej Josefine!

Hittade din blogg via Linda och Daniels sida.

Alltid kul att läsa lite om hur ni har det där nere så man får en inblick i hur vardagen är (även om den är olika för alla :))

Jag är sambo med Henrik Quist som kommer ner nu i sommar (och tar över ert boende)

Det kommer inte att bli en lugn stund i det huset med två barn varav en i nyfödd hahah. Hoppas att det inte är allt för lyhört :)

Om du vill och har lust får du gärna skriva ihop en liten lista med saker som kan vara bra att veta då jag verkligen har noll koll på hur det funkar där nere :)

har du gått nån tyska kurs? Iså fall vart? Jag vill veta allt som är bra att veta. Har du även möjlighet att maila mig lite bilder på lägenheten så jag kan börja förbereda för inredning som henrik ska få ta tag i när han kommer ner hihi.

Oj oj oj, nu blev det tusen saker jag bad dig om men det är lika bra att fråga dig då det inte händer något om jag ber Henrik ta reda på saker och ting :) Måste vara en kill grej att dom inte förstår att vi vill förbereda vissa saker :)



Ha i alla fall en underbar resterande tid!



Hälsningar Therese


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback