Nu så..!

Kan väl inte påstå att jag känner mig pigg, men har åtminstone en lugn och ledig stund här hemma :) Har mer eller mindre varit fullt upp ända sedan Wiler tog guldet förra lördagen. Firandet pågick till och med natten mot tisdag (i vårt hus/delvis i vår lägenhet) vilket gjorde att man resten av arbetsveckan kände sig lite efter med sömnen. Börjar tycka att vår arbetstid (10:30-17:30) är rätt rutten, hinner inte mycket före jobbet, och efter blir oftast att skynda sig hem och äta något för att sedan åka på träning. Hemma igen vid 22-tiden, vilket oftast innebär att man som mest orkar med något på TV och sedan är det mer eller mindre ny dag. Inte undra på att veckorna flyger iväg!

Efter några arbetsdagar återupptogs sedan firandet igår, i samband med de svenska SM-finalerna, och nu har vi precis kommit hem från den avslutande delen i Ersigen med diverse tal och prisutdelningar.

Har haft så fullt upp att jag knappt hunnit tänka på konserten vi ska på imorgon kväll. Jag fick ju biljett av Mattias i julklapp till RIHANNA i Zürich! :D Kommer bli grymt, grymt, grymt. Inte så mycket söndagsångest idag med andra ord :)





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback