Bilder från "svensk-kvällen" :)

Ja, lite bilder från kräftskivan igår då som ägde rum hemma hos Marc och Cissi i Bümpliz (stavning?) strax utanför Bern. Första gången som jag träffade dem, förhoppningsvis blir det fler gånger :) Tack allesammans för en trevlig kväll, tycker sista bilden visar rätt bra hur mätta och belåtna vi alla blev efter all god mat. Började nästan känna mig lite hungrig innan jag satte mig för att skriva detta, men det räckte med att se bilderna för att den känslan skulle försvinna :P









Ikväll ska jag lägga mig raklång som killarna gjort där i soffan och ha en riktigt skön kväll (är för övrigt exakt en  likadan soffa jag ska lägga mig i också). Match imorgon som sagt, så tänkte försöka ta mig i säng tidigare än två i alla fall! I soffan blir det bl.a. att se VM-kvalet mellan Ungern-Sverige. Eftersom damlandslaget var sämst igår så kan vi ju alltid hoppas att det går bättre för herrarna ikväll :) Hopp Sverige! Och hopp Kirchberg imorgon!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback