Torsdag

Hade tänkt hinna skriva lite här innan träningen, men dagarna går lätt lite fort när man äter frukost först vid halv två. Kan det förresten räknas som morgonpromenad när man går ut vid halv ett? :P

Stannar inne i Kirchberg ikväll efter träningen ett tag och går ut en sväng med laget. Tydligen vanligt i många lag att gå ut och dricka något tillsammans efter just torsdagsträningen. Gissar att kvällen kommer att sluta med en McDrive. Sedan har vi fredag igen och full fart mot helgen (inte för att det gör mig någon större skillnad, känns som jag har helg varje dag) :) Händer mer kul den här helgen också förutom min match på söndag, skriver mer om det imorgon! Iväg nu, tjao!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: malin

Verkar som att du har det toppen Joffa!

Jag blir ressugen igen.. Hoppas allt går bra för er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback