Ett litet missförstånd.

Ja, idag trodde jag att det skulle bli min första arbetsdag här i Schweiz. Marcel, Wilers sportchef ringde igår och frågade om jag kunde komma och jobba idag kl.7. De har samlarbilder på spelarna som de säljer, skickar ut till olika affärer osv, och de behöver någon som organiserar och tar hand om det. Alltså jag. Så, upp 06.10 imorse - minns inte när jag steg upp så tidigt senast! Men fast det var så tidigt var jag på bra humör, pigg och laddad för att arbeta. MEN, när jag kommer dit och Marcel inte är där får jag snart veta att det var 7 på kvällen och inte 7 på morgonen han hade menat. Stor suck. Så jag fick åka hem och sova igen och även tacka nej till kvällens jobb, sitter nämligen och laddar inför match nu. Cup-match ikväll mot Rot-Schwarz Thun. Vår enligt mig överlägset bästa spelare - hon gör 90 % av målen, är skadad. Så, vi får se hur det går! Jag är laddad. Vet dock inte vart jag får spela. Innermittfält eller vänsterback hoppas jag på! Har upptäckt att det senare alternativet är riktigt kul :)


Kom och kolla vetja ;)

Såg att jag fått en kommentar från någon signerat "S" som ville veta hur jag och Mattias träffades. Får se om jag tar mig ork att skriva hela historien senare ikväll, ska baka ut ett bröd och laga middag nu. Du S kanske orkar skriva hela ditt namn också? :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback