En annan gång kanske :)

Hann inte med att åka iväg till något bad i Thun idag, eftersom det som vanligt blev en alltför lång (men ack så skön) sovmorgon. Blev istället Solothurn Schwimmbad, ett bad här i närheten som ingen av oss besökt tidigare. Mycket finare än de bad vi spenderat våra soldagar på hittills, så känns ju lite tokigt att vi inte tagit oss dit tidigare. Molnen började dock dra in vid halv fem-tiden, så blev inte så många timmars pressande. Hann i alla fall med att läsa ut första boken i Twilight-serien - här går det undan minsann!

Träning senare som alltid på tisdagar. Första träningen som solen inte lyst på oss. Istället bjöds vi på ett rejält skyfall med både blixtar och dunder, vilket innebar att vi blev tvungna att avbryta träningen redan efter en timme. Nya tag på torsdag, sista träningen innan jag ska göra min första match här! Vi möter Therwil borta söndag, samma lag som vi förlorade med 6-0 mot för bara två veckor sedan i Schweiziska cupen. Kommer med andra ord bli tufft. Jag ska slita som ett djur har jag tänkt. Sedan får vi se hur långt det räcker :) Filmtajm nu.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback