Skulle göra vad som helst för en nybakad kanelbulle just nu.

Haft en liten blogg-paus på cirka 48 timmar. Dessa 48 timmar har jag haft fullt upp med att känna mig härligt nykär igen, har mest bara hängt, klängt och tittat på Mattias med ett par leende ögon. Himla tråkigt när han åker bort en vecka sådär, men så fantastiskt underbart det blir sen när han kommer hem igen! Han sitter även han och bloggar just nu, lägger upp en jätteful bild som han lyckades ta på mig på jobbet idag... Jag däremot tänkte vara snäll och berätta hur stolt jag är över att han kom med i Allstar-teamet efter helgens turnering. Se här :) Grymt tycker jag.

Vad mer? Emelie fyllde år igår - kan ju alltid skicka ännu en hälsning! Har återhämtat mig efter lördagen också. Påmindes dock om allt igen när jag kom till kvällens träning och mötte alla skratt och roliga kommentarer :P Frågan är vad jag INTE lyckades med den kvällen? Fortsätter att jobba på Mattias jobb i veckan också och ett tag framöver. Skulle ju egentligen bara jobba "för" honom när han var borta, men nu verkar det som jag får vara kvar ett tag, åtminstone en månad eller så. Känns så klart bra :) Har inte hört något än om jobbet jag var på intervju för tidigare, men hoppas verkligen att det blir något där också.

Så, imorgon blir det jobb. 12-17. Kan ju inte klaga på arbetstiden i alla fall! Jag SKA SKA SKA ta mig upp och ut på en lång morgonpromenad innan. Kvällen blir nämligen bara lugn. Två fina fotbollsmatcher på TV, kanske zappar över lite där emellan och tittar på vad bönderna har för sig på sina gruppdejter också. Ska bli särskilt spännande att följa Roger i dejtandet, haha :P

Godnatt nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback