Börjat tillåta mig själv att känna lugnet.

Haha haha. Har just suttit och skrattat åt klippet från kvällens idolkval/resultatshow där stackars Camilla hörde fel och trodde att hon gått vidare. Men det var ju KAROLINA, inte Camilla. Jag tyckte Jihde var tydlig, men antar att publiken överröstar lite. Usch så hemskt för henne... För att inte tala om pinsamt! Haha, men ack så roligt! :P

Tiden bara flyger iväg, timmar, dagar. Känns som jag sagt det förut? Klockan är redan dryga två timmar efter midnatt, igen. Vad är det för liv jag lever egentligen? Vart är den Josefine som alltid gick och la sig före klockan tolv? VARJE DAG utom lördag typ. Tjejen som hade dagliga rutiner som hon följde disciplinerat. Var jag otroligt tråkig förut eller bara duktig och hälsosam? Snart kommer det bli ”ähh, jag äter när jag är hungrig”, - inte ens frukost, lunch och middag på någorlunda regelbundna tider.

Men faktum är att jag efter nio veckor har börjat vänja mig vid detta liv, börjar i alla fall få en mer avslappnad attityd/inställning till det hela. Har kommit på att jag förmodligen ska försöka njuta så mycket som möjligt av det här året, för kommer antagligen inte få så många sovmorgnar i rad någonsin i mitt liv igen (så länge jag arbetar eller går i skolan). Och sovmorgnar har jag ju faktiskt aldrig haft något emot!

Så, imorgon är det fredag igen och jag är ledig – igen. Sovmorgon blir det, sedan ska jag bara njuta och ta dagen som den kommer med ett leende. Det är jag just nu :)

 

PS. Saknar dock mina vänner ibland så jag tror att jag dör. Vill ba ha er här och nu! Puss.DS

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback