2 timmar senare

Två timmar efter att ha kommit ut från en rekordlång, kokhet dusch så sitter jag fortfarande i soffan och fryser. En av Mattias stora munktröjor på, mina nya varma tofflor och en halsduk virad några varv runt huvudet. Ändå fryser jag! Och elementen här inne är på. Var helt sjukt kallt ute under kvällens träning. Hur mycket jag än sprang blev jag aldrig varm, inte ens nära. Super för förkylningen. Har faktiskt svårt att föreställa mig att jag satt ute här och svettades i bikini så sent som förra onsdagen, när jag tränade i ett 0-gradigt Schweiz ikväll. Kan någon säga mig hur temperaturen sjunka ca 25 grader på en vecka?

Imorgon är det fredag och full fart mot helgen! Första gången på evigheter som jag verkligen känner så! :D En veckas jobb och jag känner redan hur mycket mer jag uppskattar min lediga tid. "Perspektiv" sa min kära vän Linda att det brukar kallas. Imorgon ska jag har myskväll här hemma helt för mig själv. Skönt! Först blir det att se Mattias match live på internet kl 17:00 och sedan Idol såklart! :) Till det blir det nog en ny glass-smak av storfavoriten Mövenpick. Nu blir det att krypa ned under täcket för lite återhämtning. Ögonen är tårfyllda eftersom jag hela tiden vill nysa, och näsan är täppt. Nicht gesund und munter, som man säger. Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback