Det blev en tredje vinst, men inte var jag glad för det.

Matchen då! Fick spela från start först och främst. Det första min tränare sa när hon såg mig var "Thanks for your sms", så det var inga problem. Sen kan jag säga att vi vann med 5-0. Borde ha varit jättekul! Tyvärr var jag inget annat än arg och ledsen efter matchen. Arg på mig själv för att jag inte spelade mitt bästa, känns surt att Mattias skulle råka se de två matcher där jag spelat som sämst här nere... Arg och ledsen också på lagkamrater som inte snackar annat än negativt på planen. Gör inte att man spelar bättre direkt. Jag snackade tillbaka på svenska när jag kände att det blev för mycket. Nu är det upphåll i serien i alla fall, jag tror jag ska ta ett break helt och hållet och skippa närmaste träningarna också.


Har ju faktiskt upptäckt att det finns ett nytt "grupptränings-ställe" bara rakt över gatan nästan. Saknar verkligen gruppträning av alla de former!! Här får man prova på gratis en gång, så det tänkte jag absolut göra inom kort. Tyvärr är det dyrt som allting annat här nere. Tio träningstillfällen/pass kostar 130, eller om det var 140 chf. Dvs, drygt 900 kronor - dvs ungefär vad man kan få betala för en hel termin på vissa ställen hemma i Umeå. Rika j*vla schweizare alltså, jag vill bli som dem.

.




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback