Är magen glad så är människan glad.

Jag är glad, själsligt. Psykiskt mår jag nog bättre än jag gjort på länge. Men (STORT MEN), det är något som är helt åt skogen med min mage och jag vill veta vad. Vill inte gå in på alla detaljer, men jag ser varje dag ut som jag har en halvfärdig bulle i ugnen. Grejen är den att, det har jag inte. Förhoppningsvis! Jag känner min kropp, vet hur min mage ska kännas och se ut. Och när jag ser och känner på min mage nu så är det bara inte min. Mår inte dåligt, har inte ont. Men har lite andra symptom som är tecken på att det är något som inte riktigt står rätt till. Blir inte bättre heller av att jag är lite hypokondrisk av mig och dessutom har ett jobb där jag kan ägna varje sekund åt att tänka. ”Tänk om...” Vet inte hur många olika ”tänk om...” jag hunnit tänka idag. Hoppas på att få veta vad probemet är inom kort i alla fall så jag kan fortsätta inrikta mig på att bara vara glad.

Här är några glada bilder från helgens mingel på ”palmbar” :)

 




Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linn

Postat av: linn

ja.. det där gick ju inge vidare för mig tidigare ;) försöker igen!



vad fin du är joffa! hem till jul? kram

Postat av: linn

haha, vi är lika värdelösa båda två tror jag :)



självklart hittar vi på ngt, om de inte blir fest så kör vi def på en fika!!! hör av dig, eller så hör jag av mig!



kramrar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback