Ovanligt mycket energi för att vara november.

Just när jag börjar känna mig som mest motiverad på livet så tappar jag istället motivationen att blogga. Typiskt, men nu gör jag det i alla fall! Tror mitt pigga humör senaste veckan har mycket att göra med att jag fått in lite rutiner i livet igen och att jag dessutom lever hälsosamt. Går och lägger mig i tid, vilket resulterar i att jag orkar stiga upp och ta mig ut på en promenad/joggingtur eller liknande på morgonen innan det är dags att åka till jobbet.

Som imorse: uppstigning kl. 9, bärsmoothie, bil till gymmet. Väl där en svettig mil på crosstrainern, samt några bicepsövningar. Hem igen, väckning av supertrött pojkvän, dusch och sedan lunch framför TV:n. Perfekt förmiddag! Förutom att man får massor med energi att orka med resten av dagen så har man dessutom gjort bort dagens träning och kan med gott samvete ägna större delen av kvällen i soffan :)

Herregud, imorgon är det redan torsdag! Snart helg igen :D Ser dessutom ut att kunna bli riktigt fina höstdagar i slutet av denna vecka. Senaste två veckorna har det mest varit "scheisse wetter" för att citera min chef. Enligt wetter.ch ska det i helgen bli en hel del sol och sköna 17 plusgrader som bäst. Ska försöka ta mig ut med kameran då och ta lite fina höstbilder att lägga upp :)

Förresten. Det blir permanent. Tid bokad hos frissan hemma i Sverige den 23:e december. Spännande!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback