Linns födelsedags-/inflyttningsfest i bilder :)


                               Amanda & Josse var på glatt humör

           Tema färg var det som gällde, rosa och turkost var populärt!

                                                      Hela högen :)

                                     Linda och självaste Linn :)

                                                       Klassfoto :)
                                   13 friskvårdare samlade i en säng.

                                        Hanna, Caroline & Frida :)

                                             Fokus på fransarna.

                                                        Finfina tjejer!

                               Strax efter 22 fick vi (tyvärr) lämna förfesten. 
                                    Då tog vi bussen ner till stan och Rex!


      Linda och Anton precis som man ska se ut efter en helkväll på Rex
                                                   -något slitna ;)


         Jag såg snarare arg ut. Var jag inte alls, bara trött, mätt och belåten.
Lite less bara över att jag lämnat Tuvgränd och flyttat en kvarts promenad längre bort. 
   Hade ljusnat ute igen innan jag äntligen tog mig i kragen och gick hem!

    Tusen tack underbara Linn och alla ni andra för en supertrevlig kväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linn

men tack själv! jag hade det verkligen underbart bra! (lite för mycket dricka där mot slutet men, sånt är livet ;) )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback