Måndag morgon

Klockan är bara drygt tio men det känns som jag gjort en halv dag redan. Har varit hos tandläkaren för sista gången på länge, hoppas jag! Idag var det Sven igen, han som inte såg ut som en han. Sven bedövade, tog fram skalpellen och skar. Fort gick det! Han var kanske inte så noga :P Plockade ut en bit tandkött, stor som min lillfinger nagel ungefär - fast tjockare, och sen vart det klart. Nu är jag hungrig men får inte äta något förrän bedövningen har släppt. Lugnt måste jag också ta det. Ska ta på mig bikinin och sätta mig med boken på balkongen tror jag. Ja det gör jag :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Jorå första utgången var helt OK, det var sjukt lite folk ute så det var ju lite synd. Men det får tas igen nån annan helg :D Tack så mycket :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback