Fortsätter komma och gå!

Ja, jag gör lite som Jesus. Dör och återuppstår, åtminstone här. Helt seriöst. Ska jag fortsätta med det här? Lägga ner? Ha kvar, lägga ner? Nog har jag hunnit fundera sedan senaste inlägget. Synd att man ska känna "fan, idag måste jag ta tag i bloggen". Jag gör det för att det är kul, eller hur? Ibland, då jag känner för det :) Som vanligt bryr jag mig för mycket. Jag menar, hur svårt är det? Tar inte lång tid direkt att få ihop några rader. Har inte brist på "ämnen" att skriva om heller. Senaste veckan kanske lite för många, eftersom det tydligen tagit upp för mycket av min tid för att jag ska prioritera det här. Första gången jag ens loggar in här på snart två veckor! Ser till min förvåning ändå att ni är ett gäng trogna läsare. Överraskning till er här nu då :)


Kort uppdatering om vad som hänt sedan sist:

  • Spelat två matcher. Dels den mot Mariehem som blev en svängig historia. Vi inledde med att göra 1-0 i början av matchen. Därefter fick de göra 1-1, 1-2 och 1-3 innan vi på slutet lyckades göra två mål och kvittera. Skönt med 1 poäng till oss - lika skönt att de inte fick 3. Dels en konstig och ovanligt tjongig match mot Clemensnäs borta förra helgen. Båda lagen spelade lika bra (dåligt?) och det kunde ha slutat hur som helst. För en gångs skull så hade vi tur och vann med 0-1. :)

  • Varit på personalfest i Sörmjöle! Mycket god mat och dricka, sånglekar, scharader, badtunna. Hur kul som helst. Avslutar inlägget med lite bilder därifrån!

  • Slingat håret. Nämnvärt om ni frågar mig! Hade ju faktiskt bokat tid för permanent tidigare i vår, men fick då ställa in p.g.a resa. Nu blev det slingor istället, somrigt och fint :)

  • Blivit sambo. Ja, så är det faktiskt. Åtminstone på prov, hur det nu går får vi se! Hittills måste jag säga att jag trivs mer än bra med att vara två :)

  • Blivit sjuk, igen! Streptokocker och penicillin.Vad har hänt med mitt immunförsvar som brukade stå emot alla förkylningar i världen? Jag skyller allt på tandläkarna. Tur här att jag som sagt fått en rumskamrat som kunde passa upp mig och ta hand om mig när jag mådde som sämst. :)
  • Med mera, med mera.

Att jag går på penicillin nu innebär att jag inte kunnat träna något alls i veckan. Jag får förmodligen se helgens match från läktaren och måste också ta det lugnt med helgens festande. I helgen är det ju nämligen yran! Grymt i alla fall att det verkar ska bli kanonväder, för sola och se på brännboll får jag minsann göra!
 
Lite bilder på sibyllas stjärnor till personal nu då ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback