Det blev en tjej! :)

Ikväll blev jag äntligen faster Josefine! Men det blev ju inte en pojke som jag hela tiden trott, utan en vacker liten tjej som ska heta Alice :) Allt verkar ha gått bra, mor och dotter mår bra som jag förstått - skönt! Inte pratat med Krille något ännu, mer än ett gratulations sms, men kan gissa att det är en glad och mycket stolt nybliven pappa jag får träffa imorgon när det blir till att följa med mamma och pappa och hälsa på alla tre på Lycksele BB :) Kommer bilder!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Grattis! Sjukt roligt :) Blir nästa häng för mig och faster Josefine på söndag eller? :)

Postat av: Emelie

Grattis, gu så mysigt :)

Postat av: Malin

Då bokar vi söndag hos mig! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback