Om igår till idag

Håret: Jag hade fel. Det går visst att tona ett mellanbrunt hår till mörkbrunt med en ljusbrun färg. Trodde som sagt inte att det skulle hända särskilt mycket med färgen, men svart är vad det blev. Förklaringen enligt min frisörvän Julia är att håret adderades. Färg på färg → mörkare och mörkare. Oavsett färg, tydligen. Men jag är inte bitter, jag gillar det! Enda negativa är att färgen får en att se ännu blekare ut än vad man faktiskt är. Kanske får göra ett återfall i mitt förlegade brun-utan-sol-beroende.


O´Learys: Grym kväll! Vi var ett sällskap på hela tio tjejer som lyckades samla ihop oss igår för en helkväll med sport, mat och dryck (även om det märktes att alla inte var där för det förstnämnda :P) Vi var först på plats och paxade grymmaste platserna. Sedan kom det grymt mycket folk, det blev en grym stämning, samt att vi fick se en grym match, där (såklart) det grymmaste laget vann! Jag älskar Nemanja Vidic. Frågan är ju M: Varför skulle världens bäste byta ner sig från världens bästa klubblag till Italiens näst bästa? :P


Idag hade jag öppning igen. Hade bett pappa ringa mig när han vaknade för säkerhetsskull för att se så jag vaknat ordentligt. Var nära att jag övervägde att gå direkt till jobbet efter Olles igår och tillbringa natten där, då skulle jag åtminstone vara på plats ifall jag inte skulle vakna. Planen då var att bli så pass onykter att jag skulle sova gott vart jag än somnade där :P Men jag tog till sist ett förnuftigt beslut, drack i måttlig mängd och fixade skjuts hem direkt efter matchen. Vaknade redan kl 4 i morse (förmodligen av rädslan att försova mig), tordes då inte somna om igen så steg upp och vandrade iväg till jobbet - en timme för tidigt den här gången!


Fredag imorgon; redan! Rebekka kommer hem i helgen :D Sedan blir det lördag, söndag, måndag. Och sedan tisdag. Jag längtar något otroligt till tisdag. Fast det är ändå inget jämfört med hur mycket jag längtar till onsdagen. Snart, snart, snaaart!




Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linn

jajemen!!! :)

Postat av: M

Sluta be om det! Kan få oanade konsekvenser ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback