Missar!

Jag missade visst att det var våffeldagen igår. Detta borde jag ju förstått när jag såg att de serverade våfflor på Arlanda. Eller? Jag är i och för sig inget större fan av våfflor. Tycker det är gott, särskilt med hjortronsylt och glass, eller snattersylta (och glass) som man säger där jag kommer ifrån. Kruxet är att den goda smaken allt som oftast brukar övergå till illamående efter några tuggor. Ändå, känns lite "rackarns" att ha missat våffeldagen. Något jag däremot inte missade var min tandläkartid i morse, som tydligen inte heller var i morse utan kl 08:45 nästa torsdag. Jag hade kunnat sova till typ...nu. Istället tvingade jag mig alltså upp redan kl 8, helt i onödan. Där hade vi förklaringen till varför de inte skickat något tjusigt påminnelse-sms igår från FTV. Thanks mum!


Nu ska jag äta lite frukost och sedan bege mig till gymmet någon timme innan jobbet. Missar löpningen med laget ikväll, så får sätta självdisciplinen på prov och köra med mig själv så gott jag kan på löpbandet. Brukar gå sådär :S Såg förresten att vi eventuellt har match i Svenska cupen nästa söndag, så det jag skrev om utgång kan vi nog stryka ur kalendern.


Oj vad jag blev sugen på våfflor nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback