Kusin

Mitt i värsta fredags-lunchruschen idag på jobbet fick jag ett sms från FTV (står för er som inte vet för folktandvården). Första tanken var: "Men inte nu igen..." Det visade sig dessbättre att det bara var mamma som skrev för att berätta att min farbror Lars och hans Linda hade fått en liten flicka natten till idag. Så jag har fått en liten kusin :) Dessutom bara en månad, kanske en och en halv kvar nu, tills jag blir faster. Min bror ska bli far, känns helt sjukt. Snacka om babyboom!


Nu ska jag ut på långpromenad med Linda. Hon hade visst tappat en skinnhandske längs vägen någonstans som hon ville leta efter :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback