Brudar, i helgen.

Tack för hjälpen tjejer! Jag får helt enkelt fatta ett beslut om håret på egen hand..


Grymt rolig match igår, en riktig uppryckning från besvikelsen senast mot UIK/Vännäs. Det var en relativt jämn match med mycket kamp på mitten. Vi spelade bitvis riktigt fint och vann till slut också rättvist (tyckte vi) med 2-1. Jag tippar på att Åkullsjön åker ur div.2 i år, även om de är riktigt jobbiga att möta på bortaplan där hela byn samlas och lever om på sidan av planen. Jag fick spela balansspelare/defensiv innermittfältare, där jag trivs som allra bäst :) Gick rätt bra också, gick bort mig lite för lätt några gånger, men annars var jag nöjd med min insats. Känner i alla fall ingen oro längre att inte hinna bli tillräckligt vältränad tills serien drar igång i början på maj :) Nästa match väntar på lördag klockan 09:00 i Svenska Cupen mot Moröns BK. I och med att matchen spelas på lördag och inte söndag så ser jag nu fram emot en rolig lördagkväll. Eller hur Amanda, Malin, Josse? M.fl? ;) Bre, kom du också vetja!


Måste bara berätta om matvraket också som tittade in på Sibylla igår. Under de två, kanske tre timmar han spenderade hos oss hann han äta: Två stycken 150 g hamburgare, en "mellan" strips, två tekakor, lite godis samt FYRA portioner mos + 2 grillade korvar med en hela räksallad (dvs typ en liter mos, 8 korvar och ja, ungefär 8 dl räksallad). Han köpte såklart dryck till alla "måltider" och avslutade sedan med lite mer godis. HUR kan en människa äta så mycket - på bara några få timmar!? Det roliga är också att han inte verkade komma ihåg att han ätit, för han frågade Emma mellan varje måltid vart vi hade besticken :P Stackars hungriga människa.


Nu ska jag tillbringa en halvtimme med min älskade pilatesboll.


tjohej!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

jag har skrivit upp det i min kalender joffa så jag är taggad!!! men innebandyfesten? hm.. vad är de för någe? jag kikar med emma, hon är säkert taggad! kramkalas /linn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback