Blir filmkväll till att börja med :)

Blir filmkväll ikväll hos Malin med henne och Amanda. Båda två är halvkrassliga, den ena värre än den andra, så det blir nog tyvärr inte mycket till myskväll med tanke på min rädsla för baciller. I och för sig är mitt immunförsvar på topp jämfört med Malins, så jag är inte direkt orolig. Överdriver inte om jag säger att jag har färre "sjukdagar" på ett år än hon har friska. Människa med sämre immunförsvar får man leta efter! Själv känner jag dock att även jag kanske håller på att åka på en förkylning. Att stiga upp 04.30 och inte riktigt ha vett om att gå och lägga sig i tid kvällen innan tar på. Sjukt så sliten jag är. Det både syns och känns! Tur jag har två dagar framför mig nu att ägna till återhämtning. :)


Blev en sväng på stan efter jobbet, helt enkelt för sliten för gymmet, plus att stan var närmare och kändes roligare. Köpte ett svart linne på Indiska och en sjal på Carlings. På hemvägen inhandlade jag en massa frukter som jag tänkte göra en fruktsallad av nu och ta med mig till Malin. Tänkte helt enkelt proppa i henne en massa antioxidanter och göra vad jag kan för att bekämpa förkylningen! Måste skynda mig nu så jag hinner dit lagom till "Så ska det låta" ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecca (Lipgloss, girls best friend)

Hoppas du har en trevlig fredags kväll! :)

Postat av: Malin

Du är en sann vän, som tänker på mig och mitt imunförsvar! Haha :) Tack för ikväll Josefine!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback