Schweiz

Ja, nu var man där! Resan hit igår gick bara bra. Lyckades komma undan att betala någon övervikt trots att jag checkade in en väska på 26kg och hade ett handbagage som vägde säkert 15kg. Kändes väldigt värt! Vi landade i Zürich 19:30 och tog sedan tåget till Derendingen där vi möttes upp av en av Mattias lagkamrater och ett himla oväder. Idag däremot är det soligt och varmt, vi har spenderat dagen på IKEA och även fyllt upp kylskåpet på mat. Satt ute för ett tag sedan och åt en av mina favoriträtter som jag hittat här, en hörnlisalat. Eftersom jag inte sett solen på ett bra tag så blev jag mer eller mindre solbränd på den lilla stund jag satt ute, passade därför bra att gå in till datorn och vila maten ett tag. Ikväll blir det lite jogging och lite gym. Ska även försöka packa upp alla väskor och det som inhandlades på ikea idag :)

Imorgon blir det road-trip till München där vi har köpt biljetter till Audi-Cup och ska tillbringa natten på hotell. Kan inte förstå att jag äntligen ska få se mitt älskade Manchester united LIVE :D Det blir först Man Utd-Boca Juniors och sedan Milan-Bayern München. Kul kul kul! Mer om detta när vi kommit hem på torsdag.

Hejrå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback