Hur går jag vidare med det här nu då?

Ja, jag skulle kunna skriva och berätta hur fantastiskt nöjd jag är över milen som jag och Emma (i varierad fart) grejade på löpbandet imorse. Att jag sedan fixade en ovanligt nyttig lunch, duschade, tog hand om disk och tvätt - på rekordtid, bara för att hinna med allt innan jag skulle iväg till jobbet klockan tolv. För att sedan på väg till jobbet inse att jag inte alls skulle börja jobba klockan tolv idag utan fem. Typiskt!


Nu får jag istället en lugn eftermiddag i soffan med Lova, iofs mycket bättre än jobb. Ska fortsätta med min bok, fortfarande 120 sidor kvar att läsa om jag ska hålla vad jag lovat. Men än är det fredag! ;)


Följande inlägg tror jag får bli lite återblickar i det gångna året. 2008 var ändå året då allt hände, värt att minnas :)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback