Söndag

Vet inte om det är alla dessa skid-VM som lyckats inspirera mig men när jag vaknade upp idag så kände jag plötsligt för att bege mig ut i snöfallet på en ordentlig skidtur. Så här långt åkte jag! :P



I SSS finns det ju inte elljus spår som på mer bebodda ställen utan vill man göra det enkelt för sig så får man hålla sig till vägar och skoterleder. Skoterleden var dock i det närmaste orörd, så jag fick agera "spår-kalle" åt mig själv och bitvis plumsa mig fram så gott det gick. Kände mig inte som Charlotte Kalla direkt! Såg inte lika oberörd ut som henne heller när jag hade åkt min lilla runda :P


För att hoppa till något helt annat så har jag här i dagarna gått och funderat på om man kanske skulle ha permanentat håret (storlek större på lockarna) lite längre fram i vår. Nöter som fan på håret, jag vet. Men ändå! Det roliga är bara att de senaste två gångerna jag tvättat håret och låtit det självtorka så har det kommit fram lite korkskruvar i längderna :) Hade jättefina lockar för några år sedan som tyvärr försvann när jag klippte bort allting, men kan det vara så att de kanske är på väg att komma tillbaka? Hoppas!


Helgen är över. Nu väntar en tidig morgon imorgon och sedan två lediga dagar igen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: M

Jag tycker du ska göra det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback