Långhelg

Igår vaknade jag upp med en långhelg framför mig. Klockan var runt elva när jag började vakna till liv och det var en och en halv timme efter att både den ena och den andra väckarklockan hade ringt. Första känslan var jobbig eftersom jag var helt hundra på att jag hade en timme på mig att stiga upp och hinna iväg till jobbet. Men så var ju inte fallet! Ledig dag och det enda jag hade på schemat var en träff med Emma på simhallen klockan tolv. Bara tredje gången kanske som vi tränar tillsammans sedan november (?) då jag, hon och Josse köpte träningskort där för att kunna, just det, träna tillsammans. Josse har väl varit där tre gånger (sammanlagt) sedan dess skulle jag tro :P


Fotbollsträning lite senare. Bara tre veckor kvar nu till första matchen - utomhus! :)


Direkt efter träningen kom Malin och hämtade upp mig för att åka till Rebekka som är hemma hos familjen i Berttjärn över helgen. Vi surrade om senaste nytt och spelade sällskapspel. Idag åker jag hemöver så det var allt jag fick se av Bre för den här gången. Men om två veckor kommer hon hem igen och då blir det FEST FEST FEST! :D Med mig från stan idag tar jag Sofia och Emma Ö. Vi tänkte stanna till i Vindeln och se hockey kl. 14. Första och enda matchen jag hinner se den här säsongen! Därefter drar jag vidare till SSS och jag har beräknat hinna hem lagom till en god middag och avsparken mellan Manchester United-Blackburn :D Åker tillbaka till stan igen imorgon, då med lilla Lova med mig som semestrat allt för länge hos morföräldrarna!


Trevlig lördag alla :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback