Bara lite kortfattat

Imorgon är det återigen fredag. Hade först en tid inbokad hos sjukgymnasten i Vindeln 8:30. Har någon låsning eller vad det kan vara längst ned, på vänstra sidan av ryggen som bara blivit värre den senaste månaden. Faktiskt har det blivit värre efter jag började gå hos min massör! :S

Hur som helst så ringde telefonen lite tidigare ikväll. Det var Linda från jobbet, hon var sjuk, så hon frågade om jag kunde ta hennes pass imorgon och jobba 9-17 istället för 17-22. Gärna för mig! Betyder bara att jag får fredagskvällen ledig och att jag kan vara med på träningen :) Det betyder dock måste jag upp vääldigt tidigt. Måste nog börja köra härifrån vid sju-tiden i alla fall om jag ska hinna i tid till jobbet (händer allt mer sällan!).


Mer tänkte jag inte skriva, tänkte istället visa tre "ting" jag skrivit om men aldrig visat! :)


Här har vi Emelie (min brors flickvän) och hennes stora mage.



Och här har vi min lugg, samt min katt Lova, världens sötaste :)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: M

Lova ligger i lä på den bilden ;)

Postat av: linn

men joffie. hade ingen aning om att du hade en blogg! :) ja, jag känner mig skitnöjd med håret måste jag erkänna! fin din katt var!

Postat av: Josefine

jag bröjar tro att våra katter är systrar. Likadana färger och min heter Tova ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback