Alla hjärtans dag

Ja, så har jag lagt mig i sängen för att sova en sista natt i lägenheten på Haga. Det mesta är packat och klart, imorgon bär det av! Märkte att jag hade 28 par skor här inne i lägenheten, det är väldigt mycket skor i en så liten lägenhet. Och då har jag inte räknat med alla skor jag har gömt undan ute i förrådet. Kanske skulle kastat några par när vi kör över bron imorgon :P


Som ni ser så har jag tagit denna blogg till nästa nivå. Tänkte att när jag kommit in i skrivandet lite så kanske jag borde börja jobba på layouten. Den här bakgrunden är inte alls genomtänkt eller så, tog bara första bästa fina bild för att sedan ägna desto mer tid åt att klura ut hur man skulle göra för att byta :P Men jag gillar lila. Är väldigt mycket lila just nu vad gäller inredning till exempel, de flesta kuddar, dukar, gardiner, ljuslyktor osv jag har går i lila. Fint :)


Nu måste jag försöka sova. Kommer nog bli lättare gjort än sagt faktiskt, är så sjukt trött. Haft en lång dag på jobbet med både det ena och det andra. Det är otroligt vad man får uppleva mycket konstigt och träffa alla de möjliga underliga människor en helt vanlig lördag på Sibylla. Mer om det en annan gång! Alla hjärtans dag har det varit idag också. Hoppas alla haft det supermysigt :) Jag kan väl inte påstå att jag firat. Minns att jag umgicks med Linda på alla hjärtans dag för två år sedan. I fjol åt jag middag ute med Amanda och Rebekka och därefter for vi på fest. Samtliga tjejer har i år hittat på saker med sina pojkvänner, själv har jag tillbringat kvällen ensam. Är jag den eviga singeln or what? Fick däremot ett sms i år som räckte mer än väl. Känner mig inte alls ensam :)


Godnatt nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linn

28 par skor? :O du måste ju vara galen.

du får se till att fixa en inflyttningsfest så man får se hur stället ser ut :)lycka till med flytten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback