Uppe med tuppen.

Natten till igår råkade Mattias ringa och väcka mig - från sin mobil till min mobil - mitt i natten när han satt uppe och ugglade och såg på hockey. Nu blev jag väckt igen av att telefonen ringde. "Meeeeeen" tänkte jag som var mitt inne i en rolig dröm. Den här gången var klockan 08:30, så inte mitt i natten i alla fall, även om det kändes som det. Jag tog en snabb titt på mobilen och fick av någon anledning för mig att det var ett svenskt nummer från värmlands-trakten eftersom det började på 05nånting...

Så jag svarar... Och fattar ingenting. Efter ett tag får jag ett "entschuldigung?" från andra änden. Inte ens då fattar jag. Men sen fattar jag, det är en schweizare som ringer! (vilket från början borde ha varit det mest logiska också eftersom inte många människor i Sverige - särskilt inte i värmlands-trakten - har mitt schweiziska nummer) Oj, så trött. Men, personen i fråga visade sig ha ringt fel, så jag gjorde inte bort mig överdrivet mycket.

Nu är jag i alla fall uppe och ska ta mig iväg till gymmet innan lunch, det är en fin dag idag :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sophia

Ha,ha jag tror oxå han mår dåligt över att han missade det ;) Oss lurar han inte, även fast han tror det ibland!! Tack själv, var jättehärligt och som sagt, glad att jag har er här nere :)



KLART du ska med! :D Lite utekväll och shopping i Zürich med lite svenskt inslag! På lördag ska vi även fara o se Lisa i Luciatåget :) Häng med! Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback