Lite dopbilder mm :)

Tänkte bara att jag skulle lägga upp några bilder från helgens dop. Som sagt hemskt ledsen att jag inte kunde vara där. De hade verkligen tur med vädret, solen lyste och Storsandsjön fick visa sig från sin finaste sida. Faktiskt otroligt vackert,  inte minst där på baksidan av Krille och Emelies hus bara ett par hundra meter från vattnet. 




Alice verkar ha varit söt och glad som vanligt, trots att hon fick frisyren förstörd :) Mer bilder från dopet kan ni kolla in på Emelies blogg :)

Annars har vi haft en bra tisdag här nere. Har gjort nästan allt som skulle göras. En punkt fick dock göras om två gånger - på grund en viss klantig fröken Ekman. Fick förtroende att klippa Mattias sent igår kväll. Jag tackade med att raka bort en jättefläck i nacken/bakhuvudet. ÅH GUD! Jag skrek. Han har helt klart sett gladare ut.. Så "Klippa Mattias" kunde vi först checka av från listan efter ett besök hos en riktig frisör idag.. Det blev bra faktiskt! Jag mår dock fortfarande dåligt över det som hände. I början var jag helt skakis och fick ont i magen. sedan ville jag bara skratta och gråta omvartannat. :P Hur som helst lär det nog dröja ett tag innan jag får agera frisör igen.

Köpte även ett par nya benskydd idag eftersom jag ska åka och träna med ett lag här på torsdag. FC Kirchberg är det jag ska träna med. Vet inte mycket om laget, inte ens vilken division de spelar i. Det bryr jag mig å andra sidan inte så mycket om, ska bara bli kul att få träna fotboll igen och förhoppningsvis lära känna lite tjejer!

Nu blir det sängen. Har sedan fyra (nästan fem) ensamma nätter att se fram emot. :/

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback