:)

Idag har jag haft en bra dag! Tror jag har uppväxten i Storsandsjön att tacka för det faktum att jag inte har några som helst problem med att vara ensam en dag eller två emellanåt. Jag är van att inte jämt ha folk/ kompisar i närheten att umgås med, känner mig inte heller beroende av att alltid ha någon att vara med. Kan faktiskt tycka att det är skönt att bara vara helt själv. Vill för den delen inte påstå att jag är osocial, men ja, ni förstår. :) 

Steg upp halv tolv. Klippte lite gräs, solade och läste i min nya bok. Har äntligen - känns faktiskt så - läst ut Stieg Larssons tre böcker om Blomqvist &Co. Har istället börjat läsa twilight-böckerna och efter fyra kapitel vill jag bara läsa MER MER MER och se filmen IGEN IGEN OCH IGEN! Serverade mig själv en finfin (sen) lunch i form av pannkakor med blåbärssylt och glass och bänkade mig framför TV:n för att se United vinna enkelt  med 5-0 mot Wigan. :)

Bra dag på sportfronten ända tills jag för en kvart sedan gick in på folkbladet för att kolla in resultatet från damtreans omgång 15. Rubriken var inte alls den jag hoppats på, nämligen "Mariehem upp i topp". Aj aj aj.. Förlust för tjejerna borta mot Kågedalen med 2-1. Vet inte vad som gick snett, men jag verkar ha hållit mina tummar för dåligt idag :( Än är det dock inte över, jag tror fortfarande att Umedalen kommer ta hem seriesegern!

Fick äntligen prata med min bästa Rebekka idag också. Var så kul att höra din röst igen! :) Vinkväll hos Malin var det på schemat ikväll, åh vad jag saknar dessa vinkvällar! Hoppas ni har/haft det trevligt, ni får mer än gärna dela med er av lite skvaller i efterhand ;)

 Imorgon hade jag tänkt försöka infinna mig på gymmet strax efter att de öppnat kl. 09. Jag hade även tänkt springa dit. Dags att sova snart med andra ord! Godnatt.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bre

åh de va så kul att prata med dig =) just nu sitter

jag på jobbet och räknar ner till lunch... 2 timmar och 50 min kvar ;)Ha de bäst gumman (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback